وبلاگ

چرا ورق طرح سنگریزه ای بام تایل؟

ورق رایکا با طرح کلاسیک - مدرن و سنگریزه ای با گارانتی 5 ساله و بسته بندی جدید

دلیل انتخاب ورق رایکا طرح دکرا جهت پوشش سقف ویلاها

ورق رایکا و انتخاب آن جهت پوشش سقف شیروانی با طرح دکرا و جنس گالوالوم ، دلایل زیادی دارد که به شرح ذیل اعلام می‌گردد. با انتخاب این متریال داخلی مقرون به صرفه با گارانتی 5 ساله، مقاومت بالا و زیبایی ویلای خود را به شرکت ویلانما بسپارید.

  • جهت تولید رایکا بام از ورق درجه یک، منعطف و نرم فولاد گالوالیوم و آلوزینک استفاده شده است.
  • ساختار رایکا برگرفته از قالب کلاسیک ورق دکرای نیوزلندی و عالی‌ترین کیفیت با پرس 90 درجه می‌باشد.
  • ورق رایکا در ضخامتهای 50/. و 60/. تولید و عرضه می‌گردد.
  • رنگ ورق رایکا وارداتی بوده و از جنس رنگ پلی اورتان و پلی استر استفاده شده است.
  • پوشش رنگ ورق رایکا سه لایه می‌باشد و در برابر تابش مستقیم آفتاب کاملاً مقاوم است.
  • رایکا با دستگاه کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت دست رنگ آمیزی می‌گردد.
  • بافت های ایجاد شده بر روی رنگ رایکا به زیبایی ظاهری این محصول داخلی اضافه کرده است.
  • همپوشانی و جذب شدن دقیق رایکا روی پروفیل و چوب چهار تراش روسی باعث شده است تا هم از نظر زیبایی و هم از نظر آب بندی، کیفیت بالایی داشته باشد.
  • وجود ظاهر مخملی شکل محصول رایکا باعث شده تا قابلیت رقابت با محصول دکرا را داشته باشد.
  • رایکا در سه طرح جذاب و متنوع پلی استر براق، سوپرمات طرح مدرن و رنگ پلی اورتان طرح سنگریزه‌ای تولید و عرضه می‌گردد.
  • محصول رایکا دارای گارانتی 5 ساله شرکتی می‌باشد.
کیفیت ورق رایکا rayka
ورق رایکا در رنگ بندی های اوخرایی، قهوه‌ای سوخته، سرمه‌ای، قرمز، مشکی، نارنجی، سفید با رنگ مات و شیک تولید و عرضه می‌گردد.

کیفیت ورق رایکا rayka

وجود لایه آلوزینک در بافت رنگ پلی اورتان، مانع از پوسیدگی ورق گالوانیزه با گذشت زمان می شود. محصول بام رایکا از طرف شرکت تولید کننده به مدت 20 سال گارانتی شده است. محصول رایکا در رنگ بندیهای اوخرایی، قهوه‌ای سوخته، سرمه‌ای، قرمز، مشکی، نارنجی، سفید با رنگ مات و شیک تولید و عرضه می‌گردد. فروش ورق رایکا به صورت بسته بندی های زیبای 10 تایی از ورق وکیوم شده انجام می‌شود.

چرا ورق طرح سنگریزه ای بام تایل؟
محصول رایکا در ابعاد 43 سانتی متر در طول 125 سانتی متر تولید می گردد.

ابعاد و متعلقات ورق رایکا 

محصول رایکا با ابعاد 43 سانتی متر در طول 125 سانتی متر با دستگاه 200 تنی تولید می‌شود، به همین علت حمل و جابجایی آن آسان‌تر است. متعلقات تولیدی ورق رایکا تیزه گرد، تیزه هشتی، باکس بارج کناری، نما پرده‌ای و کلاهک می‌باشد.

چرا ورق طرح سنگریزه ای بام تایل؟
اجرای استاندارد و با کیفیت نقش مهمی در اجرای پوششی ماندگار دارد.

خدمات تولید و اجرای سقف شیبدار شرکت ویلانما در سراسر ایران

شرکت ویلانما جهت ارائه بهترین محصولات وارداتی و داخلی با گارانتی اجرایی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می‌باشد. این شرکت با ارائه رزومه‌های کاری در رابطه با اجرای انواع محصولات پوشش سقفهای شیبدار در اکثر مناطق ویلایی کشور، آماده همکاری با کلیه ارگان‌ها می‌باشد. قبل از هر اقدامی در راستای اجرای سقفهای شیبدار با انواع متریال های وارداتی و داخلی، از مشاوره و طراحی رایگان و نیز طرح های اجرایی موجود در رزومه شرکت ویلانما بهره مند شوید.

امروزه نوآوری در راستای تولید، گزینه‌ای عالی و مورد استقبال همه مردم می‌باشد. شرکت رایکا با ارائه محصولی با کیفیت و زیبا در جهت پوشش سقفهای شیبدار موفق بوده است و توانسته نیاز مشتری ها را به نحو احسن جوابگو باشد. همچنان که کیفیت و زیبایی متریال جهت پوشش سقف نقش به سزایی را در انواع سقفهای شیبدار ایفا می‌کند، اجرای استاندارد و با کیفیت نیز نقش مهمی در راستای اجرای پوششی مطمئن و ماندگار دارد. به همین منظور کارفرمایان محترم همزمان با انتخاب متریال با کیفیت، باید با پیمانکارانی عقد قرار نمایند که رزومه اجرایی عالی در این زمینه دارند تا سقف ویلایی عالی و ماندگار داشته باشند.

خدمات اجرای سقف شیبدار با انواع متریال ها توسط شرکت ویلانما در اقصی نقاط ایران عزیز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ویلایی دماوند، آبسرد، گیلاوند، مناطق شمال ایران اعم از نور، رویان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمک آبرود، کلاردشت، کلارآباد، نوشهر و همچنین استان‌های کرمان، اصفهان، شیراز، قم، کاشان و تمام مناطق ویلایی و نیز در تمام استان‌های ایران با حمل و نصب به صورت کامل و به قیمت روز تهران ارائه می‌شود. شهرهای خارج از محدوده تهران جهت استقرار اکیپ اجرایی شرکت باید از طرف کارفرما اسکان تهیه گردد.

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

‫2 دیدگاه ها

    1. درود بر شما
      جنس ورق پرچین گالوانیزه هست ، جنس ورق رایکا گالوالوم و آلوزینک هست.
      دالبرینگ دهانه ی ورق پرچین 60 درجه هست اما دالبرینگ رایکا 90 درجه هست.
      ابعاد ورق پرچین 40 سانت در طول یک متر
      ابعاد ورق رایکا 40 سانت در طول 125 سانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا