وبلاگ

اجرای متریال ورق آندوویلا و آندولین

ورق آندوویلا و آندولین با ساختار قیر و سلولز و رنگ تزریقی به صورت خود رنگ روی سقف ویلا نمایش داده می شوند

پوشش سقف شیروانی با متریال ورق آندوویلا و آندولین

ورق آندولین و آندوویلا از جمله متریال های وارداتی موجود در بازار می باشند که از کشور ترکیه وارد می شود. محصول آندوویلا یا آندولین از ایزوگام اشباع شده تشکیل شده است. طریقه اجرای استاندارد این محصول جهت پوشش انواع سقفها به این صورت است که پس از خرپاسازی با پروفیل از چوب وارداتی osb جهت پوشش زیرسازی این محصول استفاده می گردد و ورق آندولین یا آندوویلا با میخ مخصوص روی این چوب نصب می شود. فروش ورق آندولین و آندوویلا نسبت به گذشته، به دلایل ویژگی های بیشمار آن افزایش یافته است.

اجرای متریال ورق آندوویلا و آندولین
ورق آندوویلا به همراه متعلقات جهت نصب روی سقفهای شیروانی

چرا باید از ورق آندوویلا و آندولین در پوشش سقف استفاده کنیم؟

از مزیت های محصول آندوویلا و آندولین عدم تغییر رنگ، انعطاف پذیری و همچنین وجود لایه آلوزینک در ترکیبات تولیدی آن است. ورق آندوویلا از طیف رنگی نیز برخوردار می باشد که با توجه به تنوع سلیقه ها در انتخاب رنگ، می توان در اجرای این محصول از وجود چند رنگ تلفیقی مانند قهوه ای اوخرایی و رنگ های دیگر نیز بهره برد. جذب شدن این محصول روی چوب با کیفیت یک سانتی متری او اس بی نیز باعث می شود که آندوویلا یا آندولین مقاومت عالی در برابر باد و طوفان شدید داشته باشد.

اجرای متریال ورق آندوویلا و آندولین
نمای زیبای سقف ویلا با ورق آندوویلا

این محصول دورنمای زیبایی دارد و همچنین زمان بارندگی نیز مانع از ورود صدای شدید باران و تگرگ به داخل ویلا می گردد. ورق آندوویلا یا آندولین بعد از ورق های سنگریزه ای دکرا ، کینگستون و شینگل سنگریزه ای جزو متریالهای عالی جهت پوشش سقف ویلاها، آلاچیق ها، نمای ساختمانها، ورودی منازل و ویلاها و همچنین اجرای سردرب پارکینگ ماشین ها است.

شرکت ویلانما در زمینه اجرای انواع متریال های وارداتی و داخلی با توجه به استاندارد های اجرایی و همچنین استفاده از اکیپ های اجرایی ماهر و تعلیم دیده آماده ارائه خدمات در سراسر کشور می باشد. با سپردن پروژه خود به شرکت ویلانما، از ارائه رزومه کاری در اکثر شهرهای کشور و همچنین گارانتی کتبی 10 ساله و اعمال نقشه سه بعدی رایگان قبل از استارت اجرایی، مشاوره و بازدید رایگان این شرکت بهره مند شوید.

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا