وبلاگ

با مدرن ترین سقف های شیروانی آشنا شوید

شیک ترین سقف های شیروانی با شیوه های اجرای آن

نکات قابل توجه در اجرای شیروانی های مدرن

سقف شیروانی مدرن به سقف شیبداری گفته می شود که در اجرای آن از محصولات و متریال های به روز و با کیفیت بسیار بالا استفاده شده باشد و همچنین شکل اجرای سقف شیروانی ، متمایز از شیروانی های معمولی بوده باشد.در رزومه های اجرایی شرکت ویلانما نیز اکثرا” از سقف های شیروانی مدرن و خاص استفاده شده است.

با مدرن ترین سقف های شیروانی آشنا شوید
استفاده از بهترین متریال پوشش سقف شیروانی برای ویلایی شیک و مدرن

ما زمانی که با کارفرمای محترم جهت اجرای شیروانی، جلسه ای برگزار می کنیم ، اولین سوالی که از کارفرما می پرسیم این است که چه نوع پوشش سقف و چه نوع طراحی مد نظرشان هست؟ که طبق سلیقه ی کارفرما پروژه پیش برده شود. اکثر کارفرماها سقف شیروانی را انتخاب می کنند که بر این اساس ، نوع خرپاسازی و تیرریزی و حتی نوع محصول اجرایی تقریبا” متفاوت خواهد بود و یا حداقل تلفیقی از سازه های قدیمی و جدید روی سقف شیروانی اعمال خواهد گردید.

در اجرای سقف شیروانی مدرن چه تدابیری اتخاذ می گردد ؟

در اجرای شیروانی مدرن به نوع زیرساختار یا همان نوع خرپاسازی و همچنین به سیستم اجرایی اهمیت زیادی باید داده شود. مثلا اگر سقف شیروانی به صورت طبقاتی اجرا شود، به نوعی مدرن محسوب می شود.ما در این نوع از سیستم اجرایی، دو یا سه یا حتی چهار طبقه از نوع شیروانی را روی هم اجرا می کنیم که در عین حال زیبایی خاص و منحصر به فردی را به سقف ویلا میبخشد.یا مثلا تلفیقی از نوع شیروانی معمولی با کلاسیک نیز می تواند سقف شیروانی مدرن محسوب شود.

با مدرن ترین سقف های شیروانی آشنا شوید
جهت اجرای ویلای خاص و منحصربه فرد از متریال و طراحی خاص باید استفاده شود

آیا در اجرای شیروانی مدرن از نوع ورق خاصی استفاده می شود؟

در این نوع از اجرا ، به دلیل اینکه نوع خاصی از سیستم زیرسازی را شاهد هستیم،اینکه ممکن است حتی سیستم خرپاسازی هم در بعضی قسمتها به شکل شیبدار و نردبانی اجرا شود و یا زیرسازی سقف به شکل قوسی یا همان طرح چینی باشد،پیشنهاد می شود که از ورق های خاص و کلاسیک استفاده شود، ورق های کلاسیک که به شکل تایلی پرسی در ابعاد کوتاه تولید می شوند، مناسب سقف های شیروانی مدرن هستند.

در بعضی از پروژه ها نیز سقف ساده ی مسطح با قسمتی از سقف شیروانی تلفیق می شود که آن هم به عنوان سقف شیروانی مدرن محسوب می شود.به طوری که در قسمتی از بام مثلا حالت روف گاردن جانمایی می شود و در قسمت دیگر سیستم اجرای آلاچیق به شکل چندضلعی اجرا می شود که تلفیقی از سطح ساده و شیروانی اعمال می گردد که نوع خاصی از پوشش مدرن می باشد.

عامل اصلی در اجرای شیروانی مدرن

امروزه در ساخت ویلاها، در بخش معماری طراحان نقشه های ویلایی سعی بر آن دارند تا ویلایی خاص و متفاوت و در عین حال منحصر به فرد را به نمایش بگذارند و در رابطه با این موضوع رقابت های سنگینی در بین سازندگان ویلاها به وجود آمده است.بخشی از طراحی ویلاها به نوع سازه ی سقف شیب دار مربوط می شود که در این مورد تلاش طراحان به متمایز بودن سقف شیروانی برمیگردد. در این راستا، هم پیچیدگی سازه و هم نوع ورق مصرفی در این نوع از طراحی خاص ، بسیار مهم و قابل توجه می باشد. خوشبختانه تنوع محصولات شیروانی در چند مورد خاص مثل ورق کینگستون تحت لیسانس کانادا در دو طرح کلاسیک و طرح پیانو ، ورق شینگل در سه طرح زیبا و خاص و متریال آندوویلا می توانند نیاز ها و سلیقه های متفاوت در رابطه با شیروانی مدرن را پاسخگو باشند چون این متریال ها به تنهایی روی سقف های ویلایی زیبایی،ابهت و کیفیت را به رخ می کشند.

با مدرن ترین سقف های شیروانی آشنا شوید
اجرای سقف طبقاتی با طرح چینی و متریال کلاسیک

از جمله ورق های کلاسیک و مدرن که در سقف های شیب دار خاص مورد استفاده قرار می گیرد ، می توان به ورق های سنگریزه ای کینگستون کانادا ، ورق شینگل در مدل های متفاوت ، ورق آندوویلا و ورق های تایلی پرسی اشاره کرد.

با مدرن ترین سقف های شیروانی آشنا شوید
ورقهای سنگریزه ای کینگستون در دو طرح کلاسیک و طرح شینگل

این ورق ها جدای از اینکه در انواع طرح های ساده و طرح چینی ، مدل های طبقاتی خاص قابلیت نصب دارند، خودشان نیز به تنهایی جلوه ی زیبایی از سقفهای شیروانی زیبا و شیک را ارائه می دهند.

کارفرمایان و مشتریان محترم می توانند با بازدید از سایت ویلانما و دیدن انواع ورق های پوشش سقف شیروانی و متریال های اجرا شده بر روی انواع سقف ها ، طبق سلیقه ی خود و با توجه به منطقه ای که می خواهند از ورق شیروانی استفاده کنند، ورق مورد نظر و طرح اجرایی مد نظرشان را با خیال آسوده انتخاب کنند.

ما از انتخاب نوع متریال تا طراحی و اجرای پوشش سقف ویلا کنارتان هستیم.

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام، وقتتون به خیر
    سامان جلالی هستم از استان کرمان مزاحم میشم.
    با توجه به توضیحات کاملتون در سایت نسبت به شیروانی مدرن، آیا امکان طراحی و اجرای سقف شیروانی در استان کرمان را دارید؟ یا چون آدرستون تهران هست ، خدمات در شهرستانها ندارید؟ ممنون میشم جواب بدید. سپاس

    1. سلام جناب جلالی عزیز
      در پاسخ به سوال شما : شرکت ویلانما در زمینه ی تولید انواع محصولات شیروانی،طراحی و اجرای انواع سقف های شیروانی در سراسر کشور را به هم میهنان خود ارائه می دهد. می توانید در سایت شرکت ویلانما از رزومه های اجرایی ما نیز بازدید به عمل بیاورید . با تشکر از پیام شما

      مهدی نوبخت مدیر سایت ویلانما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا