وبلاگ

مقایسه سقف کاذب دامپا با سقف کاذب نواری پی وی سی pvc

ورق دامپا مناسب سقف کاذب ویلاها

مروری اجمالی بر سقف های کاذب دامپا

مطمئنا برای شما هم پیش آمده است که به پوشش سقف‌های بیمارستان‌ها، سوله‌ها، استخرها، کارخانه‌ها، مترو، پمپ بنزین‌ها و غیره توجه کرده باشید. اگر تاکنون نمی‌دانستید که در پوشش سقف‌ چنین مکان‌هایی از چه نوع سقفی استفاده می‌شود، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

در پوشش سقف چنین اماکنی از انواع سقف‌های کاذب دامپا استفاده می‌شود. انواع سقف‌های کاذب دامپا به شکل چوبی، فلزی، رنگی و فلاشینگ می‌باشد. سقف کاذب دامپا سقف فوق العاده پرکاربردی برای پوشش سقف‌های کارخانجات مواد غذایی، مواد بهداشتی، نساجی مکان‌های اداری و سایر مواردی است که در ابتدا به آن‌ها اشاره کردیم. سقف کاذب دامپا به شکل نواری جهت پوشش سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی دامپا

  • جنس : کویل آلومینیوم آلیاژ 3105 سختی 16/14 با ضخامت 0/5 تا 0/7 میلی متر
  • رنگ : رنگ پودری الکترواستاتیک رباتیک به ضخامت 60 تا 80 میکرومتر تطبیق شده با استاندارد های اروپا و رنگ کوره ‏ای مایع
  • سایز : مقیاسی که ورقهای دامپا براساس آن طراحی و عرضه می‌شوند، عرض 100 میلی متر و طول حداکثر 6000 میلی متر و عرض 200 میلی متر و طول حداکثر 4000 میلی متر است.
  • طرح : ساده، پانچ N1 (قطر 1 میلی متر) و پانچ N2 (قطر 2 میلی متر)
  • وزن : وزن در هر مترمربع 2/60 کیلوگرم

ویژگیهای سقف کاذب دامپا

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای سقف کاذب دامپا، ثبات رنگی بالای آن می‌باشد. امکان نورپردازی خطی، ضد قارچ و ضد خش، جلوگیری از اتلاف دما، پایایی طولانی و اقتصادی بودن قیمت از دیگر مزایای استفاده از سقف کاذب دامپا است.

خدمات اجرایی سقف کاذب دامپا با بهترین قیمت

رزومه شرکت ویلانما در زمینه اجرای سقف کاذب دامپا و سایر خدمات پوشش سقف نمایانگر مهارت و تجربه متخصصان ما می باشد. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. کلیه خدمات اجرایی شرکت ویلانما در اقصی نقاط ایران عزیز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ویلایی دماوند، آبسرد، گیلاوند، مناطق شمال ایران اعم از نور، رویان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمک آبرود، کلاردشت، کلارآباد، نوشهر و همچنین استان‌های کرمان، اصفهان، شیراز، قم، کاشان و تمام مناطق ویلایی و همچنین همه استان‌های ایران با حمل و نصب به صورت کامل و به قیمت روز تهران اجرایی می‌گردد، فقط برای شهرهای خارج از محدوده تهران برای استقرار اکیپ اجرایی شرکت باید از طرف کارفرما اسکان تهیه گردد.

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا