وبلاگ

چرا سقف کینگستون بهترین انتخاب است؟

سقف ویلایی شیک و خاص را با ورق کینگستون با گارانتی 50 ساله تجربه کنید

 سقف کینگستون ، ماندگارترین پوشش سقف شیروانی ویلاها

سقف کینگستون کلاسیک و طرح شینگل تحت لیسانس کانادا (ورق سنگریزه ای) را ، به جرات میتوان ، زیباترین ، جذاب ترین و مقاوم ترین متریال، جهت پوشش انواع شیروانی سقف ویلاها در طرح های مدرن نامگذاری کرد . این محصول منحصر به فرد با جنس ورق گالوالوم و آلوزینک و لایه آنتی باکتریال ،آلیاژ مس به همراه سنگریزه های طبیعی معدنی منظم و لایه اکریلیک پرایمر،می تواند تمام خواسته های شما را از یک سقف و نمای زیبا و طبیعی، فراهم سازد و با داشتن عمر بسیار بالا، خیال شما را از نگرانیهای آب بندی و شکستگی راحت کند.

پیشنهاد شرکت ویلانما با حدود بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ی خدمات تولید،فروش و اجرای انواع ورقهای سقف شیبدار، استفاده از ورق زیبا و ماندگار کینگستون تحت لیسانس کانادا ، با گارانتی 50 ساله می باشد. ما توانسته ایم با اجرای بیش از 300 پروژه ی ویلایی در اکثر مناطق ویلایی کشور، از سال 1380 تا به امروز ، بهترین رزومه ها را با استفاده از این ورق داشته باشیم. بنابراین ، شما مشتری و کارفرمای می توانید از پروژه های اجراییه شرکت ویلانما بازدید نموده و با خیالی آسوده و مطمئن متریال سنگریزه ای کینگستون را برای پوشش سقف ویلای خود انتخاب نمایید.

 

چرا سقف کینگستون بهترین انتخاب است؟
استارت اجرای سقف کینگستون کانادا واقع در دماوند، سرخده

مزایای انتخاب پوشش سقف شیبدار با ورق کینگستون کانادا

این تایل خاص و جذاب ، مزایای بسیار زیادی دارد که در این بخش به برخی از آنها بصورت خلاصه اشاره می کنیم:

یکی از برترین امتیاز ورق های کینگستون ، تولید این محصول در داخل کشور می باشد. مشتری و کارفرمای محترم می تواند طبق سلیقه ی خود رنگ مورد نظر خود را به شکل ساده یا تلفیقی انتخاب کند. مثلا می توان برای سفارش آبی دون مشکی، سنگریزه های آبی یا مشکی را با سلیقه خود کمتر یا بیشتر سفارش داد.

این محصول به دلیل تولید در داخل کشور، دیگر مشکلات ورق های وارداتی مثل کم شدن ورق یا زمان بردن واردات و مشکلات گمرک را نخواهد داشت.

ورق کینگستون سبک و در عین حال مقاوم

این محصول زیبا و طبیعی با وزنی در حدود 7.5 کیلوگرم در هر متر مربع با احتساب همپوشانی، وزنی ایده آل و استاندارد را دارا می باشد و به هیچ عنوان جذب آب در آن صورت نمی پذیرد. از طرف دیگر به دلیل سبک بودن وزن این محصول، برای نصب، ساخت خرپا ، تیر ریزی و چوب کشی به مراتب سبکتری روی سقف شیروانی اعمال می گردد. این امر باعث می شود، بار مرده کمتری بر سازه ی شیبدار اعمال شود.

چرا سقف کینگستون بهترین انتخاب است؟
رنگ بندی ورق های کینگستون با تلفیق سنگریزه ها

چه عملکردی در ساختار کینگستون باعث زیبایی و ماندگاری در این محصول شده است ؟

وجود سنگریزه های پرتراکم و منظم با نمای منحصر به فرد و نقش حفاظتی ورق با لایه اکریلیکی و عدم زنگ زدگی فلز گالوالوم در برابر تغییرات جوی ، سبب می گردد تا زیبایی این محصول همیشه ماندگار باشد و  جلا و رنگ آن در دراز مدت محو نگردد.

دلیل استحکام بالای ورق کینگستون در چیست ؟

وجود آلیاژ گالوالوم و روی در هسته ی کینگستون ، که در برابر خوردگی و فرسودگی ویژگیهای به مراتب بالاتری نسبت به ورق های گالوانیزه دارد (بیش از 9 برابر) سختی و استحکام بی نظیری را به این محصول زیبا بخشیده است.

چرا سقف کینگستون بهترین انتخاب است؟
ورق کینگستون طرح شینگل سنگریزه ای

ابعاد ورق سنگریزه ای کینگستون

این متریال در ابعاد 43 سانتی متر * 137 سانتی متر است.

ضریب پوششی این محصول 2/2 می باشد.

فواصل تیر ریزی 37 سانتی متر می باشد.

لیست قیمتهای روز ورق سنگریزه ای کینگستون به شرح زیر می باشد:1400/10/25

کلاسیک شینگل تیزه گرد ت هشتی ساید باکس کلاهک تاچ آپ میخ
ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد عدد وزن
137 * 42 135 * 42 40 * 20 20 * 137 15 * 137 24 *137 50 * 40 محصول 1/5 کیلو
2/690/000 2/690/000 1/110/000 2/290/000 1/150/000 2/290/000 2/180/000 1/350/000 1/400/000
ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال

طریقه نصب ورقهای سنگریزه ای کینگستون(کلاسیک و طرح شینگل)

نحوه ی نصب سقف شیروانی: وظیفه ی پیمانکاران ساختمانی و معماران این است که اطمینان حاصل نمایند که استانداردها و مقررات اجرایی رعایت شده باشد.این  تایل‌ها را می‌توان با هر شیب از 15 درجه یا 12 درجه با زیرسازی مناسب تا شیب 45 درصد یا بام دو شیب عمودی  نیز نصب کرد.

پس از اجرای سیستم خرپاسازی و تیرریزی با پروفیل، نوبت به نصب دو لایه چوب کشی با چوب روسی 40*50 می رسد که تیرریزی چوب شاسی به فاصله ی 70 سانت و تیرریزی افقی به فاصله ی 37 سانت طبق استاندارد جهانی باید انجام شود و بین لایه ی اول و دوم چوب کشی حتما باید از توری مرغی و عایق پشم سنگ دو اینچ با تراکم دانسیته ی 30 و با فویل آلومینیوم استفاده شود و این ورق با میخ رزوه دار که لعاب دار هم هست ، با قرار دادن میخ در دهانه ی دالبرینگ ورق ، جذب چوب کشی های تیرریزی شده به فاصله ی 37 سانتی متر شود.

نتیجه ی عدم استفاده از استانداردهای جهانی در اجرای ورق کینگستون

متاسفانه اکثر پیمانکارها به خاطر کم کردن هزینه، این متریال را روی پروفیل با پیچ سرمته دار نصب می کنند که کاملا اشتباه است و این عمل باعث می شود تا این متریال که جنس آن گالوالوم هست، در اثر انقباض و انبساط ترک بردارد و از همان محل آب نفوذ کند. که در این حالت کل هزینه هایی که برای خرید این محصول دوست داشتنی شده ، از بین برود و باید ورق ها دور ریخته شوند و حتی به درد ضایعات هم نخواهد خورد. لطفا این مورد را جدی بگیرید، چون دیدم که میگم.

با اجرای درست و استاندارد از 50 سال گارانتی این شرکت بهره مند شوید و زیبایی در نمای ظاهری و عمر طولانی سقف ویلا را تجربه کنید.

چرا سقف کینگستون بهترین انتخاب است؟
سنگریزه های طبیعی معدنی در ورق کینگستون

جهت اطلاعات بیشتر در مورد این متریال زیبا و ماندگار با شرکت ویلا نما در ارتباط باشید.

ما بر حسب نیاز و بودجه ی شما کارفرما و مشتری گرامی ، راهکاری مناسب و مقرون به صرفه را با توجه به منطقه ی ویلایی که شما قصد اجرای پروژه ی ویلایی دارید، جهت پوشش سقف شیروانی پیشنهاد خواهیم کرد.

افتخار شرکت ویلا نما، سابقه ای بیش از دو دهه ، در زمینه ی تولید،فروش، طراحی و اجرای انواع مدل های ورق دکرا و کینگستون روی سقف ویلا در اکثر مناطق ویلایی می باشد.

چرا سقف کینگستون بهترین انتخاب است؟
رنگ بندی ورق سنگریزه ای دکرا با گارانتی 50 ساله

تضمین کیفیت محصولات این شرکت ، تحت لیسانس کانادا با کیفیت جهانی را از شرکت ویلا نما بخواهید.

چرا سقف کینگستون بهترین انتخاب است؟
ورق کینگستون دوستدار طبیعت

این ورق سنگریزه ای توسط شرکت ویلانما با سابقه ای بیش از دو دهه، تضمین کیفیت می گردد.

برای اطمینان از این موضوع، با ما در ارتباط باشید تا رزومه های اجراییه این شرکت را مشاهده فرمایید و با اکثر کارفرمایانی که این شرکت جهت انجام ورق دکرا و کینگستون در خدمتشان بوده، آشنا شوید تا با خیال آسوده آز مشاوره ی رایگان جهت خرید ،طراحی و اجرا در خدمتتان باشیم.سپاس از توجه شما

شماره تماس مستیم مدیریت شرکت ویلا نما

09123542790

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    ببخشید راسته که میگن کینگستون در ایران تولید میشه؟
    چقدر ضمانت داره؟

    1. درود بر شما
      درسته بله، ورق کینگستون داخل کشور ایران تولید میشه اما متریال کینگستون از کانادا وارد میشه و در واقع داخل کشور مونتاژ میشه و گارانتی 50 ساله داره.
      این متریال زیبا هم ، همانند ورق های دیگر دکرا، متروتایل و غیره از کشورهای نیوزلند و بلژیک وارد میشد، از 8 لایه ی تلفیقی گالوالوم،آلوزینک،آلیاژ مس، آنتی باکتریال ، اکریلیک پرایمر و سنگریزه های طبیعی تولید و عرضه میگردد.به این شکل که تمام متریال های سنگریزه ای حتما باید این 8 لایه را داشته باشند تا به مرحله ی تولید برسند. بنابراین با خیال راحت میتونید این متریال را از داخل کشور تهیه کنید.
      پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا