وبلاگ

آموزش نصب ورق کینگستون

ورق سنگریزه ای کینگستون با گارانتی 50 ساله تحت لیسانس کانادا

هر آنچه که در مورد ورق سنگریزه ای کینگستون باید بدانید

ورق های کینگستون ، شینگل و آندوویلا جزو با کیفیت ترین محصولات سقف شیروانی هستند که استاندارد جهانی را به خود اختصاص داده اند و دارای گارانتی هستند. ورق شیروانی کینگستون با سنگریزه های طبیعی ،معدنی و با جنس ورق گالوالوم با گارانتی 50 ساله ارائه می گردد. ورق شینگل با سنگریزه های طبیعی و جنس قیر اشباع شده و ورق آندوویلا با جنس قیر اشباع شده و لایه ی سلولز از پیشنهادات اجرایی شرکت ویلانما در خصوص اجرای سقف شیروانی کلاسیک و ماندگار هستند.

آموزش نصب ورق کینگستون
ورق کینگستون در رنگ بندیهای شیک

نماي كلي ورق سنگريزه اي دكرا، ساختار و مزاياي استفاده از آن

این محصول با ساختار 8 لایه ای از تلفیقات گالوالوم،آلوزینک،آنتی باکتریال،آلیاژ مس،اکریلیک پرایمر و سنگریزه های طبیعی، زیباترین نما را به سقف شیروانی شما می دهد و به دلیل داشتن شکل ظاهری مات و ترکیب سنگریزه ها در پوشش نهایی ورق،جلوه ای خاص و طبیعی را مشاهده خواهید کرد.
یکی از مزایای اصلی ورق سنگریزه ای کینگستون و دکرا،ماندگاری این محصول تا مادام العمر در صورت نصب آن طبق استانداردهای جهانی می باشد. پس از اجرای سیستم خرپا باید از دو لایه چوب کشی با چوب روسی به همراه عایق پشم شیشه یا پشم سنگ استفاده شود و ورق دکرا با میخ رزوه دار مخصوص خود ،جذب چوب کشی شود.

سیستم های جمع آوری و دفع آب باران در ساختمان

نکته بسیار مهم و حائذ اهمیت که نقش بسیار زیادی در ساخت ویلا دارد ، این است که برای ساخت ویلا باید از طرح مناسب استفاده شود. اساس کار یک ویلا کاملا متفاوت از ساختمان‌های دیگر می‌باشد چرا که ویلا بر خلاف انواع دیگر ساختمان‌ها ارتباط بسیار نزدیکی با طبیعت و محیط پیرامون خود دارد. بنابراین مصالح استفاده شده باید به نوعی باشند که به محیط زیست آسیب نزدند و منعکس‌کننده زیبایی در محیط اطراف خود باشند. به همین علت است که ورق کینگستون با سنگریزه های طبیعی و معدنی طرفداران زیادی را در کشور به خود اختصاص داده است. محصول کینگستون در طبیعت به عنوان متریال سبز شناخته شده است و کاملا با هر فضایی ترکیب می شود.

سردرب آردواز؛ مزایا، مراحل نصب و قیمت آن

ورق سنگریزه ای کینگستون تحت لیسانس کانادا ،بهترین گزینه برای مناطقی می باشد که پتانسیل آتش سوزی دارند. هسته فولادی و چسب پرایمر این محصول دارای موادی غیرقابل اشتعال هستند، این بدین معنی است که سیستم سقف‌‌‌های شیبدار سنگریزه ای یک استثنا برای مقاومت در مقابل خاکسترهای مشتعل و دیگر مواد آتش زا می باشد. طراحی یکپارچه این محصول زمان تولید، به شکلی است که اجازه نمی‌دهد خاکسترهای داغ از روی سقف بریزند و به عنوان یک واحد غیرقابل نفوذ عمل می‌کند. تایل های گینگستون را می توان با هر شیب از 15 درجه، یا 12 درجه با زیر سازی مناسب ، تا شیب 45 درجه یا بام دوشیب عمودی، نصب کرد.

آموزش نصب ورق کینگستون
سردرب ورودی و پارکینگ با طرح چینی

رنگبندی تایل کینگستون

توصیه می شود تا حد امکان، آردواز را از مصالح و متریال های با کیفیت و دارای گارانتی انتخاب کنید، زیرا یک انتخاب نادرست بعد از مدت کوتاهی شما را مجبور به پرداخت هزینه‌ های گزافی خواهد کرد. سیستم بام فولادی دکرا و کینگستون ، با روکش سنگریزه های طبیعی معدنی، از نظر مقاومت در برابر سرعت وزش باد تا بیش از 190 کیلومتر و بارش باران شدید و تگرگ طبق استانداردهای جهانی مورد آزمایش قرار گرفته و امتحان خود را به خوبی پس داده است. ورق های کینگستون در حدود 12 رنگ تلفیقی در پاشش سنگریزه ها تولید می شوند. شما میتوانید در ترکیب سنگریزه ها ،اینکه چه میزان سنگریزه با چه رنگی تلفیق شود، با توجه به سلیقه خودتان سفارش بدهید.مثلا زمان سفارش سنگریزه ی طوسی با مشکی،می توانید سنگریزه مشکی یا طوسی را کمتر یا بیشتر بخواهید.

آموزش نصب ورق کینگستون
سنگریزه های طبیعی معدنی در ورق کینگستون

اجراي سقف شيرواني با متريال ورق سنگريزه اي

زمان نصب محصولات سنگریزه ای، ورقها به شکل پازل از پایین به بالا روی چوب با محاسبات اجرایی چیده می شوند تا ورقهای مربوطه سر جای خودشان قرار گیرند و مشکل آب بندی نداشته باشند. شرکت ویلانما با تجربه 20 ساله در زمینه تولید و نصب انواع سقف های شیروانی و شیبدار با گارانتی معتبر و مادام العمر در رقابت با برند های خارجی، محصولی بسیار با کیفیت و بادوام را در اختیار شما قرار می دهد.

جنس ورق کینگستون

فولاد یکی از معدود مصالح ساختمانی واقعاً سبز در بازار است، چون 100٪ قابل بازیافت است. سیستم های بام فولادی را می توان به تعداد بی نهایت و بدون تخریب بازیافت کرد. ظاهر متمایز و طرح های کلاسیک و طرح شینگل یا پیانو دکرا با روکش سنگریزه طبیعی در سقف شیروانی شیک، یکی از دلایل محبوبیت روز افزون متریال دکرا با 8 لایه تلفیقی طبق استانداردهای جهانی می باشد. ازجمله ورقهای سنگریزه ای در شرکت ویلانما ،دکرا و کینگستون هستند که در رنگ بندیهای متنوعی تولید می شوند. ورق کینگستون می تواند طبق سفارش مشتری حتی به صورت تلفیقی نیز رنگ آمیزی شود.

کیفیت ورق کینگستون

یکی از بهترین و پرطرفدارترین سقف های شیروانی، سقف سنگریزه ای کینگستون است. این شرکت مواد اولیه را با بالاترین کیفیت و کمترین ناخالصی از کشور کانادا تهیه و وارد می کند که علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا از قیمت مناسب تری نسبت به رقبای خارجی برخوردار است. شرکت ویلانما با در دست داشتن نمایندگی اکثر متریالهای وارداتی و داخلی ، مانند ورق های سنگریزه ای دکرا و تایل سنگریزه ای کینگستون با گارانتی فروش و اجرا ، در خدمت هم میهنان عزیز می باشد. در صورت تصمیم به فروش ویلای خود، داشتن سقف فولادی با روکش سنگریزه ، جدا از اینکه ارزش فروش ویلای شما را افزایش می دهد، برای خریداران آینده نگر نیز بسیار جذاب خواهد بود. وجود تنوع در نوع پرس و مدل ظاهری ورقهای سنگریزه ای دکرا نیز به زیبایی چهره این متریال افزوده است. مثلا مدل طرح پیانو یا طرح شینگل می تواند با همان کیفیت و ماندگاری روی سقف ویلای شما به نمایش گذاشته شود.

آموزش نصب ورق کینگستون
ورق کینگستون دوستدار طبیعت

 

سقف ویلا با ورق گالوانیزه پرچین

ورق پرچین نیز یکی دیگر از متریال های تولیدی جهت پوشش سقف شیروانی می باشد. جنس این محصول از ورق گالوانیزه می باشد که به صورت تایلی پرسی توسط دستگاه کاملا اتومات با رنگ پودری الکترواستاتیک تولید و عرضه می گردد. ورق پرچین دارای 13 رنگ است . پرچین جزو محصولات شناخته شده در سطح کشور و حتی کشورهای همسایه می باشد که در کیفیتی عالی و ماندگار به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

آموزش نصب ورق کینگستون
اجرای سقف ویلا با ورق تایلی پرچین

چرا سردرب آردواز اجرا می شود؟

سردرب آردواز مزیت های بسیار زیادی را برای ساختمان و درب آن فراهم میکند. با استفاده از این نوع سردرب ها به راحتی می توان دوام و طول عمر درب های ورودی ساختمان ها را به طور قابل توجهی افزایش داد، زیرا سر درب آردواز از ایجاد پوسیدگی، نفوذ بارندگی و رنگ پریدگی درب به بهترین شکل ممکن جلوگیری می کند. همچنین استفاده از این پوشش علاوه بر اینکه یک نوع حفاظ برای ورود از بالای درب به شمار می آید، ظاهری زیبا و فوق العاده را به ساختمان می بخشد. به جرات می توان گفت یکی از حیاتی ترین و تاثیرگذارترین نقاط ساختمان سردرب خانه است. در واقع با انتخاب یک سر درب مناسب و زیبا همچون آردواز به راحتی می توان توجه هر بیننده ای را جلب کرد، از این رو لازم است سردرب ورودی ها را با دقت و توجه خاصی انتخاب نمایید. سر درب آردواز نوعی مصالح ساختمانی می باشد که به منظور افزایش زیبایی نمای ساختمان و محافظت از درب بر روی آن نصب می شود.

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا