وبلاگ

ورق پرچین در نمایندگی ویلانما

فروش ورق پرچین با رنگ پودری الکترواستاتیک

 ورق طرح سفال پرچین

ورق‌ طرح سفال پرچین ، برای پوشش سقفهای شیروانی، آلاچیق‌ها، سر درب ورودی و  پارکینگ ساختمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق‌های طرح سفال کلاسیک پرچین ، بسیار زیبا،مقاوم و در عین حال سبک هستند و از دور نمای سفال طبیعی را به نمایش میگذارند. تفاوت ورق طرح سفال پرچین با سفال طبیعی در این است که این ورق‌ها سبک‌تر، ایمن‌تر، مقاوم تر و زیباتر از سفال طبیعی هستند و مشکلاتی نظیر خوردگی و شکستگی که در سفال طبیعی وجود دارد را ندارند.

در قسمت رویی این ورق‌ها طی دو مرحله به صورت کوره‌ای و با ضخامت 20 الی 25 میکرون، رنگ پودری الکترواستاتیک با دستگاه کاموایر اتوماتیک پاشیده می‌شود و قسمت پشت ورق به صورت بی رنگ یا همان گالوانیزه یا گالوالوم می‌ماند. این نوع رنگ زدن مرحله‌ای علاوه بر افزایش زیبایی، باعث افزایش مقاومت ورق‌ها در برابر عوامل مختلف محیطی و شرایط متفاوت جوی می‌شود. همچنین این نوع از رنگ آمیزی ثبات رنگ فوق العاده ای به ورق می‌بخشد.

 ورق‌ طرح سفال پرچین با جنس گالوانیزه و رنگ پودری الکترواستاتیک _ نمایندگی ویلانما
همپوشانی ورق‌ طرح سفال پرچین از ورود هوای پرفشار به سطح زیرین جلوگیری می‌کند و همچنین مانع آب دادن سقف می گردد.

چرا باید از ورق کلاسیک پرچین در پوشش سقف استفاده کنیم؟

-مقاومت بالا در برابر باد: مقاومت این ورق تا 200 کیلومتر در ساعت می باشد. نحوه نصب این ورق به گونه ایست که ورق‌ها همپوشانی بسیار زیادی دارند و این همپوشانی زیاد از ورود هوای پرفشار به سطح زیرین جلوگیری می‌کند. استفاده از لوازم جانبی و متعلقات مناسب در هنگام نصب این نوع ورق، پوششی کاملاً یکپارچه و غیر قابل نفوذ ایجاد خواهد کرد.

-قیمت مناسب: از دیگر مزایای ورق طرح سفال پرچین قیمت مناسب آن است. دلایلی که قیمت مناسب و صرفه اقتصادی این ورق را توجیه می‌کنند، نصب سریع آن به دلیل وزن کم ورق می باشد.

-نصب سریع و آسان: به دلیل سطح پوشش دهی بالایی که این ورق دارد، نصب آن بسیار سریع و آسان است.

-سبک وزن بودن: به دلیل وزن سبک، هزینه‌های حمل کاهش می یابد و از طرفی این سبک وزن بودن به نصب سریعتر ورق نیز کمک می‌کند.

-دوام و عمر طولانی: جنس ورق طرح سفال پرچین؛ از گالوانیزه است، در نتیجه در برابر تمامی شرایط جوی و محیطی پایدار می باشند.

-حجم کم: این ورق‌ها حجم زیادی را اشغال نمی‌کنند، بنابراین در یک اتاق یا انبار کوچک هم می‌توان آن‌ها را نگهداری کرد.

-عدم نیاز به رنگ: این ورق‌ها خودرنگ هستند و در انواع رنگ‌ها در بازار موجود می باشند، بنابراین نیاز به رنگ مجدد ندارند. رنگ بسیار بادوام است و به مرور زمان از بین نخواهد رفت.

-ظاهر زیبا: این ورق‌ها دارای ظاهری منحصر به فردند و رنگ الکترو استاتیک به آن‌ها زده می‌شود.

-ضد حریق: ورق پرچین قادر به تحمل دما تا 720 درجه سانتی گراد است و به دلیل سبک بودن، در هنگام آتش سوزی دیرتر فرو می‌ریزد.

-ضد زلزله: تایل ها در هم قفل شده و همپوشانی زیادی دارند، بنابراین در هنگام زلزله ریزش نمی‌کنند. همچنین به دلیل سبک بودن، اگر هم ریزش کنند خسارات جدی به ساختمان و افراد داخل آن وارد نخواهند کرد.

-سیستم کامل: علاوه بر تایل های اصلی، لوازم جانبی کاملی هم همراه با این محصول است.

-تنوع رنگ: ورق پرچین طرح سفال در انواع رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی، آجری، آبی، قرمز و غیره موجود می باشد.

-مقاوم در برابر تابش نور خورشید: این ورق‌ها در برابر تابش نور خورشید مقاوم هستند و با گذر زمان تغییر رنگ نمی‌دهند و پوسیده نمی‌شوند.

-قابل نصب در انواع شیب‌ها: پرچین در شیب‌های 12 تا 90 درجه قابل نصب است.

-مقاوم در برابر شرایط جوی: در برابر برف، اصابت تگرگ و یخ زدگی بسیار مقاومند. در انواع مختلف شرایط جوی تغییر شکل، ابعاد و اندازه نخواهند داشت. این ورق ها از آنجایی که بسیار انعطاف پذیر هستند، به دلیل تغییرات دمایی و انبساط و انقباض کیفیت خود را از دست نخواهند داد.

مشخصات فنی ورق تایل یا پرچین _ ویلانما

  • طول: 980 میلی متر
  • عرض: 370 میلی متر
  • قطر: 0.5 و 0.6 میلی متر
  • وزن هر ورق با ضخامت 0.5 میلیمتر : 1.7 کیلوگرم
  • وزن هر ورق با ضخامت 0.6 میلیمتر: 2 کیلوگرم
  • پوشش هر ورق: 0.34 مترمربع
  • رنگ: الکترواستاتیک

متعلقات و لوازم جانبی پرچین

  • پیشانی از جنس گالوانیزه
  • تیزه هشتی فلزی
  • تیزه گرد
  • کلاهک طرح سفال
  • باکس بارج

ورق طرح سفال پرچین چه نوع متریالی است؟

ورق‌های طرح سفال پرچین از نوع ورق‌های گالوانیزه رنگی هستند که به منظور پوشش سطوح شیبدار و انواع سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این پوشش در اجرای سردرب پارکینگ و ورودی ها (در صورتی که سردرب شیبدار باشد) و نیز پیشانی ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، از ورق پرچین به دلایل زیر استفاده فراوانی می شود:

  • مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی، باران های شدید، تگرگ و برف
  • مقاوم در برابر باد و طوفان تا 720 کیلومتر در ساعت
  • تنوع رنگ شامل آجری، قرمز، آبی، قهوه‌ای، نارنجی، سبز و غیره
  • گارانتی در برابر چکه
  • دوام 50 ساله در برابر تغییر شکل
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشید و دوام رنگ
  • قیمت مناسب برای مجری و مشتری
  • کاربرد و نصب سریع و آسان
  • سیستم کامل
  • مقاوم در برابر زلزله

کاربرد ورق طرح سفال پرچین در اجرای پیشانی ساختمان ها به دلیل نصب آجری شکل این ورق است. این ورق برای سقف پمپ بنزین ها  و انواع ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های ویلایی و آلاچیق ها و غیره نیز به کار برده می‌شود. در لغت پرچین به معنی دیواری است که از درآمیختن گِل با شاخ و برگ درختان گرداگرد باغ یا کشتزار درست می‌شود. برخی از پرچین‌ها هم سبز هستند، یعنی فقط از گیاهان برای ایجاد دیوار در اطراف مزارع و باغ‌ها استفاده می‌گردد.

شرکت ویلا نما با بیش از 20 سال سابقه ی درخشان در امر نمایندگی فروش ورق پرچین و همچنین ، اجرای ورق پرچین در طرح های مدرن بر روی انواع سقف های شیبدار ، اولین نماینده ی فروش شرکت پرچین می باشد .لذا قیمت فروش به روز و آنلاین ورق پرچین را از ما به قیمت درب کارخانه بخواهید.

زمان خرید ورق پرچین حتما به آرم تجاری پرچین دقت فرمایید تا خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

حدود دو دهه از تولید ورق پرچین می گذرد و همچنان در کل کشور مورد استقبال بوده و نامی آشنا در بین محصولات شیروانی داخلی می باشد.

 

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

‫2 دیدگاه ها

    1. درود برشما
      پرچین و طرح سفال هر دو طرح سفال هستند
      اما ورق طرح سفال ، ورقهای صاف هستند که زیر دستگاه رلفرمینگ فرم داده میشوند و ضخامت آنها 50/. با رنگ کوره ای فابریک هستند.
      اما ورق پرچین به صورت پرسی و تیکه تیکه زیر دستگاه 200 تنی تولید میشود و با دستگاه کاموایر به صورت اتوماتیک با رنگ پودری الکترواستاتیک ، رنگ آمیزی میشود.
      سپاس از پیام شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا