متریال ویلا

فروش ورق کینگستون کانادا

فروش ورق کینگستون کانادا با 50 سال گارانتی

قیمت فروش و آشنایی اجمالی با انواع متریال ورق کینگستون کانادا

 فروش ورق سنگریزه ای کینگستون یا دکرا

قیمت فروش ورق های سنگریزه ای دکرا و کینگستون با کلیه ی متعلقات اجرایی، از قبیل باکس،تیزه،ساید فلاشینگ،کلاهک و غیره را به صورت آنلاین و به روز ، می توانید از شرکت ویلا نما دریافت کنید. قیمتهای ارائه شده ، قیمت فروش درب کارخانه می باشد.

ارسال ورق های سنگریزه ای کینگستون به تمام شهرهای کشور از درب کارخانه ، امکان پذیر می باشد. جهت دریافت پیش فاکتور محصولات کینگستون از طریق واتس اپ به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

شرکت ویلانما به عنوان اولین نمایندگی فروش ورق های سنگریزه ای ، از سال 1380 در زمینه ی فروش با گارانتی 50 ساله و در زمینه ی اجرا با گارانتی 10 ساله فعالیت مستمر دارد.بهترین جنس و بهترین قیمت تایل سنگریزه ای را از ما بخواهید.

ما تلاش می کنیم تا بهترین تایل های سقف ویلا را خدمت شما هم میهنان گرامی معرفی کنیم.

در رابطه با فروش ورقها و قیمت گذاری محصول سنگریزه ای کینگستون، نکته ای که خیلی مهم هست و هر خریداری باید بداند، این است که قیمت مصوب درب کارخانه فقط توسط نمایندگی های مجاز به صورت آنلاین ارائه می گردد.

زمان خرید محصولات سنگریزه ای کینگستون، حتما آرم حک شده ی کینگستون را پشت ورق مشاهده کنید تا محصول دیگری به جای کینگستون دریافت نکرده باشید.

فروش ورق های سنگریزه ای کینگستون کانادا توسط نمایندگی ویلانما با 50 سال گارانتی صورت می گیرد:

انواع ورق سنگریزه ای کینگستون کانادا ، دکرای نیوزلندی، آلمت نیوزلندی، تاپ تایل کره ای، متروتایل بلژیکی و تیلکوی مالزی همگی از 8 لایه تلفیقی (آلومینیوم، گالوالیوم، آلیاژ مس، لایه آلوزینک، لایه آنتی باکتریال، رزین دو میکرونی، سنگریزه های طبیعی، اکرولیک پرایمر) تشکیل شده اند.

جدول قیمتهای روز ورق سنگریزه ای کینگستون به شرح زیر می باشد:1400/08/15

کلاسیک شینگل تیزه گرد ت هشتی ساید باکس کلاهک تاچ آپ میخ
ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد عدد وزن
137 * 42 135 * 42 40 * 20 20 * 137 15 * 137 24 *137 50 * 40 محصول 1/5 کیلو
2/590/000 2/590/000 1/070/000 2/210/000 1/110/000 2/210/000 2/100/000 1/300/000 1/350/000
ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال

 

انواع متریال ورق سنگریزه ای
متریال ورق سنگریزه ای و مزایای استفاده از آنها

تایل سنگریزه ای دکرا

ورقهای سنگریزه ای به دلیل وارداتی بودن با نامهای تجاری مختلفی وارد کشورمان شده اند. در سال 1380 اولین ورق سنگریزه ای با جنس آلومینیوم با نام تجاری ورق دکرا وارد ایران شد. دکرا به دلیل داشتن کیفیت عالی، عدم پوسیدگی ورق در مناطق رطوبتی، جلبک نبستن ورق به خاطر داشتن لایه آنتی باکتریال، ماندگاری و قابل انعطاف بودن جزو بهترین متریال وارداتی محسوب می شود.

ورق سنگریزه ای به دلیل کیفیت بالا و داشتن سنگریزه های طبیعی مورد استقبال قرار گرفت، به همین دلیل شرکتهای مختلف در صدد وارد کردن این محصول از کشورهای کره، بلژیک و کانادا شدند. این کشورها نیز مثل نیوزلند ورقهای آلومینیومی سنگریزه ای با کیفیت خوب تولید کردند.

زیرسازی ورقهای کینگستون _ ویلانما

زیرسازی ورقهای دکرا با چوب چهارتراش روسی شاسی کشی و تیرریزی می گردد و بین لایه های چوب از عایق پشم سنگ دو اینچ با تراکم بالا استفاده می شود که به مقاومت سقف شیبدار اجرایی در برابر سرما و گرما می افزاید. ورق سنگریزه ای دکرا با میخ مخصوصی بر روی چوب روسی نصب می شود. این محصول در برابر بارش شدید باران و تگرگ نیز از نظر آب بندی مقاوم بوده و همچنین مانع از ورود صدای باران و تگرگ به داخل ویلا می شود.

از مزیت های دیگر ورقهای سنگریزه ای کینگستون  این است که به دلیل داشتن لایه آلوزینک، تا 18 درصد سیستم گرمایش داخل ورق ایجاد می شود و باعث می شود که در زمان نشستن برف روی سقف شیروانی، به آرامی برف را آب کند تا برف روی سقف یخ نبندد.

قابلیت بازیافت ورقهای سنگریزه ای کینگستون

ورقهای سنگریزه ای کینگستون به راحتی قابلیت بازیافت دارند و در صورتی که عمر ویلا به پایان رسیده باشد، می توان ورق دکرا را باز کرد و در سقف شیبدار دیگری مورد استفاده قرار داد. به تازگی از کشور نیوزلند ورق سنگریزه ای دیگری با نام تجاری آلمت وارد ایران شده است که کیفیت بسیار خوب و ضخامت و تراکم سنگریزه ای بالاتری دارد و وارد رقابت با ورق دکرا شده است.

شرکت ویلانما ، اولین نمایندگی رسمی کارخانه ی تولیدی ورق سنگریزه ای کینگستون کانادا با 20 سال سابقه ی فروش و اجرا در سراسر کشور می باشد.

مزیت ورق سنگریزه ای آلمت نیوزلند

از دیگر مزیت های ورق سنگریزه ای آلمت، تنوع تولید آن در مدلهای کلاسیک و مدرن است. طرح مدرن این نوع ورق ها به دلیل اوورلب بیشتر نسبت به ورقهای شیروانی دیگر حائز اهمیت است.

نمایندگی آلمت نیوزلند توسط شرکت ویلانما

شرکت ویلانما به دلیل تلاش فراوان در جهت ارائه محصولات به روز و با کیفیت در صدد است تا نمایندگی محصولاتی را قبول کند که هم از نظر آب بندی و هم از نظر عمر طولانی مورد تایید کارشناسان باشند تا مورد گارانتی طلایی قرار گیرند. به همین دلیل ورقهای سنگریزه ای وارداتی در صورت اجرا توسط اکیپ تعلیم دیده شرکت ویلانما، از نظر آببندی و کیفیت جنس 10 سال گارانتی طلایی می شوند. پیشنهاد شرکت ویلانما این است که ایرانیان عزیز با یک انتخاب درست، یکبار برای همیشه هزینه کنند و پیش از هر اقدامی از مشاوره و بازدید رایگان این شرکت بهره مند شوند.

فروش ورق کینگستون کانادا توسط شرکت ویلا نما

یکی دیگر از خدمات اجرایی ویلانما، ارائه طراحی نقشه سه بعدی رایگان ویلا قبل از اجرای سقف شیروانی می باشد تا شما مشتری عزیز پروژه تمام شده خود را قبل از اجرا ببینید و طبق نقشه کار خود را تحویل بگیرید. شما همچنین می توانید با ارائه آدرس از طرف این شرکت، از رزومه های کاری و اجرایی ویلانما در اکثر شهرهای کشورمان اطلاع پیدا کنید و با خیال آسوده پروژه خود را به دست شرکت توانمند ویلانما بسپارید. شرکت ویلانما در جهت راهنمایی شما مشتریان عزیز و با توجه به بودجه شما برای اجرای سقف شیروانی، اطلاعات لازم محصولات به روز داخلی و وارداتی را ارائه می دهد.

ویژگی های ورقهای سنگریزه ای کینگستون

  • سبک (7 کیلو گرم در متر مربع)
  • عدم نیاز به عایق رطوبتی (10 سال ضمانت آب بند بودن)
  • مقاوم در برابر باد، طوفان، گردباد (تا سرعت 200 کیلو متر در ساعت)
  • عدم تغییر رنگ در اثر تابش نور خورشید به علت استفاده از سنگریزه های طبیعی با رنگ طبیعی دارای 3 مدل و هفت رنگ.
  • عدم ریزش سنگریزه های کینگستون (10 سال ضمانت)
  • نصب سریع متریال کینگستون
  • قابل نصب در شیب 12 تا 90 درجه
  • عدم خوردگی، پوسیدگی و فرسودگی (50 سال ضمانت)
  • هسته اصلی دکرا فولاد آغشته به زینک آلوم می باشد که در برابر خوردگی و پوسیدگی 7 برابر قوی تر از گالوانیزه می باشد و دارای 50 سال ضمانت می باشد.

مزایای پوشش سقف های شیب دار کینگستون

  1. سرعت نصب بسیار بالا
  2. عدم نیاز به عایق رطوبتی
  3. تولید تایل های دکرا نتیجه 30 سال تحقیق و پژوهش محققین و پژوهشگران می باشد. به علت وزن بسیار کم، نوع اتصال و انعطاف پذیری تایل دکرا گزینه مناسبی جهت پایداری در برابر زلزله می باشد.
  4. وجود 7 کیلوگرم وزن در هر متر مربع باعث می شود که این پوشش سقف، وزنی به مراتب کمتر از محصولات مشابه را تحمل کند.
  5. هسته اصلی هر تایل از فولاد چهاردهم میلیمتر تشکیل شده است و هر تایل شامل 7 شیار به طور افقی می شود. یکسری تایل ها دارای یک ساختار منظم و مستحکم و قابل قفل شدن در یکدیگر می باشد.
  6. سبک و مستحکم بودن ورق
  7. روش نصب منحصر به فرد و ساختار همپوشانی و قفل شدنی و تایل ها در یکدیگر باعث شده است که تایل های دکرا در بدترین شرایط آب و هوایی نیز دوام آورند و در برابر آتش، طوفان های شدید همراه با باران های سیل آسا و حتی زلزله به نحو احسن عمل نماید و با این حال سقف های ساخته شده از تایل های دکرا با وزن 7 کیلو گرم در هر متر مربع جز سبک ترین سقف های موجود می باشد.
  8. رنگ مناسب و طراحی مناسب
  9. وجود سنگدانه های طبیعی با رنگ های متنوع، کمال بخش طراحی های مدرن سنتی در سازه است و به همین دلیل دکرا می تواند مناسب ترین مورد برای معماران، مهندسین و متخصصان می باشد.
  10. تایید شده با استانداردهای دنیا

دکرا در سراسر جهان سخت ترین آیین نامه ها و استانداردها را رعایت نموده است. یکی از خصوصیات بارز تایل های دکرا، وجود سنگ فولاد مستحکم میباشد. از ویژگی های این فولاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فولاد آغشته به زینک آلوم دارای مقاومت طولانی مدت در برابر خوردگی می باشد.
  • این روکش با قدرت ماندگاری آلومینیوم با مقاومت حفاظتی روی، عملکرد بسیار خاصی در برابر خوردگی ایجاد می نماید و همین امر موجب می شود قدرت حفاظتی دکرا هشت برابر نسبت به گالوانیزه افزایش می یابد، زینکالوم یک علامت تجاری ثبت شده توسط گروه شرکت های BHP است.
  • مقاوم در برابر فرسایش
  • مقاوم در برابر طوفان شدید و گرد باد
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاوم در برابر ضربه دانه های تگرگ

انتخاب مجری برتر سقف شیروانی با متریال سنگریزه ای کینگستون

کلیه خدمات تخصصی اجرای سقف ویلا شرکت ویلانما در اقصی نقاط ایران عزیز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ویلایی دماوند، آبسرد، گیلاوند، مناطق شمال ایران اعم از نور، رویان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمک آبرود، کلاردشت، کلارآباد، نوشهر و همچنین استان های کرمان، اصفهان، شیراز، قم، کاشان و تمام مناطق ویلایی و نیز تمام استان های ایران با حمل و نصب به صورت کامل و به قیمت روز تهران اجرایی می گردد.

در شهرهای خارج از محدوده تهران جهت استقرار اکیپ اجرایی شرکت باید از طرف کارفرما اسکان تهیه گردد. کیفیت در اجرا با بیش از دو دهه سابقه طراحی و اجرایی در مناطق مختلف سردسیر، گرمسیر و رطوبتی کشور را در رزومه شرکت ویلانما مشاهده کنید.

نمایش این ویدیو در یوتیوب (https://www.youtube.com/watch?v=5Aic2h23OV4&feature=youtu.be)

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا