سقف شیبدار

توضیح کلی در رابطه با سقفهای شیبدار شیروانی

اطلاعات کامل در مورد سقف ویلا و انتخاب ورق مناسب جهت پوشش شیروانی

هدف از اجرای سقف شیبدار چیست؟

  • پوشش سقف سبک و مقاوم شیروانی برای ویلاها و همه سقفهای شیبدار
  • داشتن سقفی با طراحی و نمای زیبا
  • پوشش سقف شیروانی مطمئن و محکم
  • سقف شیروانی با متریال کلاسیک و به روز

با توجه به توان مالی کارفرمایان در زمینه ساخت و پوشش سقف ویلا، انتخاب نوع متریال جهت پوشش و اجرا سقف شیبدار ویلا نیز متغیر می باشد. متریال های پوششی جهت سربندی شیروانی سقف ویلا، از ورقهای معمولی و کلاسیک قابلیت استفاده جهت پوشش سقف را دارد.

تفاوت استفاده از انواع ورقها

جهت پوشش سقف کارخانه ها که فقط استحکام و عایق بودن و آب بند بودن سقف شیبدار اهمیت بالاتری دارد، بیشتر از ورقهای طولی برش معمولی مثل سینوسی، ذوزنقه و شادولاین استفاده می شود. در پوشش سالن ها و سوله ها نیز به همین روش عمل می شود، اما در سقف های ویلایی علاوه بر توجه به استحکام و عایق بندی و آب بندی سقف شیبدار شیروانی؛ به زیبایی و خاص بودن نمای ویلا و همچنین عمر طولانی متریال های اجرایی توجه خاصی از سوی کارفرما صورت میگیرد.

تشخیص متریال با کیفیت شیروانی توسط ویلانما

خوشبختانه اخیرا در ایران نیز مثل کشورهای دیگر، کارفرمایان دوست دارند متریالی جهت پوشش ویلا و اجرای سقف شیروانی انتخاب کنند که علاوه بر گارانتی و طول عمر بیشتر از نظر طراحی، کیفیت و زیبایی نیز جلوه خاصی داشته باشد. کسانی که جهت پوشش سقف شیبدار شیروانی خود به این شکل عمل می کنند، مطمئنا یک بار برای همیشه هزینه می کنند.

سقفهای شیبدار شیروانی
آشنایی با متریال با کیفیت جهت پوشش سقف شیروانی

متریال های با کیفیت جهت پوشش سقف شیروانی

از جمله متریالی که میتواند پوششی عالی همراه با زیبایی بی نظیر در اجرای سقف شیبدار داشته باشد، ورقهای سنگریزه ای وارداتی و نیز ورقهای طرح سنگریزه ای کلاسیک داخلی هستند که به دلیل تایلی تولید شدنشان، شکل زیباتر و طول عمر بالاتری دارند و از نظر آب بندی نیز مورد تایید کارشناسان هستند. با توجه به شناختی که خدمتگزاران شرکت ویلانما در رابطه با متریال درجه یک وارداتی و داخلی دارند و نیز سابقه کاری و رزومه شرکت ویلانما و استفاده از اکیپ های تعلیم دیده در مورد اجرای کار، شما میتوانید با یک انتخاب صحیح از مشاوره و طراحی رایگان شرکت ویلانما در زمینه سقف شیروانی و انواع سقفهای شیبدار به همراه گارانتی اجرایی 5 ساله توسط شرکت ویلانما بهره مند شوید.

خدمات شرکت ویلانما در سراسر کشور و در سریع ترین زمان ممکن جهت اجرا و تحویل پروژه اعمال می گردد.

کلیه خدمات اجرایی شرکت ویلانما در اقصی نقاط ایران عزیز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ویلایی دماوند، آبسرد، گیلاوند، مناطق شمال ایران اعم از نور، رویان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمک آبرود، کلاردشت، کلارآباد، نوشهر و همچنین استان های کرمان، اصفهان، شیراز، قم، کاشان و تمام مناطق ویلایی و همچنین همه استان های ایران با حمل و نصب به صورت کامل و به قیمت روز تهران اجرایی میگردد. در شهرهای خارج از محدوده تهران برای استقرار اکیپ اجرایی شرکت باید از طرف کارفرما اسکان تهیه گردد.

شرکت ویلانما با در دست داشتن انواع رزومه های اجرایی در اکثر مناطق ویلایی کشور، آماده ارائه خدمات تولیدی متریال پوشش سقف شیبدار شیروانی، اجرای پروژه شما با گارانتی 5 ساله از خرپاسازی تا نصب کامل را به عهده می گیرد.

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا