وبلاگ

فروش ورق آندوویلا

آندوویلا ورقی خاص و زیبا برای پوشش سقف ویلا میباشد

مروری تخصصی بر ورقهای آندولین و آندوویلا

ورقهای کلاسیک آندوویلا و آندولین از متریالهای تقریبا رایج و پر طرفدار به جهت سهولت نصب در اجرای سقف ویلا مخصوصا در شمال کشور هستند که برای سقف هر خانه یا ویلایی قابل استفاده می‌باشند. این متریالها از فناوری منحصر به فردی برخوردارند، از ترکیبات الیاف سلولزی و قیر مخصوص تولید می‌شوند و به صورت استاندارد بر روی چوب osb نصب می‌شوند. ورقهای آندولین و آندوویلا مقاومت بالایی در برابر عدم تغییر شکل دارند.

فروش ورق آندوویلا

ورق‌های قیری و لوازم جانبی سقف شیبدار آندولین و ورق آندوویلا بسیار سبک وزن هستند (فقط 3 کیلوگرم در هر مترمربع) و باعث نصب سریع و آسان بر روی سقف شیروانی می‌شوند. این محصول به دلیل عملکرد ضد آب آن به واسطه داشتن لایه ایزوگام اشباع شده و همچنین لایه سلولز، از طرف شرکت تولیدی آندولین تضمین کیفیت گردیده و دارای استاندارد جهانی می‌باشد.

سیستم سقف شیبدار اندولین در برابر بادهای قوی (تا 260 کیلومتر در ساعت) مقاوم  است. آندولین با آب و هوای گرم و سرد کاملا سازگار است و مواد موجود در این محصول باعث می‌شود تا در برابر هر گونه شرایط جوی کاملا مقاوم باشد. ایجاد درجه حرارت در داخل ساختمان و وجود الیاف کامپوزیت موجود در آندولین و آندوویلا به کاهش سر و صدای محیط داخل ویلا نیز کمک می‌کند و به خصوص در هنگام بارش شدید باران، مانع از ورود صدا به داخل سازه‌ها می‌شود و نیازی به فروش عایق پشم سنگ یا دیگر عایقهای حرارتی به همراه این ورق نیست.

عکسی که در پایین مشاهده می‌فرمایید مربوط به ورق آندوویلا و رنگ بندی آن می‌باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید، متریال آندوویلا به صورت تایلی تولید می‌شود و ابعاد آن در عرض 40 سانتی متر و طول 107 سانتی متر است. جهت پوشش یک مترمربع سقف شیبدار، حدودا 3 عدد تایل استفاده می شود.

ورق آندوویلا و رنگ بندی آن و همچنین متعلقات تیزه نیم گرد آن
متریال آندوویلا به صورت تایلی با ابعادی به عرض 40 و طول 107 سانتیمتر تولید می‌شود.

ترکیب منحصر به فرد در تولید ورقهای آندولین و آندوویلا

ورق شیروانی آندولین و آندوویلا از مواد قیری تقویت شده با الیاف سلولزی و رزین ترموست تشکیل شده است. این ورق ها دارای یک فناوری منحصر به فرد در ترکیبات اختصاصی و پیش رنگدانه ای هستند که توسط شرکت آندولین اختراع شده است.

نوع رنگ آمیزی این محصول باعث شده تا رنگ به صورت کامل در داخل ورق نفوذ کند و در دراز مدت تغییر رنگ در این محصول (با وجود تغییرات جوی در مناطق مختلف) مشاهده نمی‌گردد. عکس زیر، ورق آندوویلا به رنگ قرمز مشکی است که به صورت طیف رنگی تولید می‌شود.

فروش ورق آندوویلا
ورق آندوویلا رنگ قرمز مشکی که به صورت طیف رنگی تولید می‌شود.

عکس زیر نمونه اجرا شده از ورق آندولین به شکل دو شیب با رنگ قرمز می‌باشد.

فروش ورق آندوویلا
نمونه اجرا شده از ورق آندولین به شکل دو شیب با رنگ قرمز

لایه تشکیل دهنده آندولین و آندوویلا

آندولین از قیر طبیعی ورق‌های موجدار به شکل مساوی و مدل کرکره‌ای سینوسی تولید شده است. در تولید این محصول از دو نمونهٔ کرکره‌ای یا همان آندولین و شکل موج‌های فاصله دار و تایلی با نام آندوویلا برای تنوع نمای ظاهری سقفهای شیروانی استفاده شده است.

دوام و عملکرد عالی سقف شیروانی در شرایط فضای باز به روش‌های تولید و مشخصات فنی متریال بستگی دارد. متریال آندولین به عنوان محصول فناوری تک لایه نسبت به ورق های مشابه از طول عمر بالا، مقاومت در برابر ورقه ورقه شدن در طول زمان و تضمین عدم تغییر رنگ برخوردار است. عکس زیر نمایشی از ورق‌های آندولین قرمز می‌باشد که شکل سینوسی کرکره را دارد و به صورت چند لایه روی هم قرار گرفته اند.

فروش ورق آندوویلا
ورق‌ آندولین قرمز که شکل سینوسی کرکره را دارد.

تاریخچه ورق آندولین و آندوویلا

آندوویلا در سال 1944 برای اولین بار در فرانسه تولید شد و آندولین به عنوان پیشگام در بام کامپوزیت با وزن سبک شروع به کار کرد. این گروه به سرعت در کل دنیا تکامل یافت و در این راه به نوآوری دست یافت. امروزه شرکت آندولین در بیش از 120 کشور جهان نمایندگی دارد و با استفاده از شبکه قدرتمند شرکتهای خود، خدمات بسیاری ارائه می‌دهد. شرکت آندولین در حال حاضر حدود 1600 نمایندگی در سرتاسر جهان دارد.

فروش ورق آندوویلا

 

قیمت روز ورق آندوویلا و آندولین در فروشگاه ویلانما 1400/11/2

ورق آندوویلا ابعاد 40 سانت در طول 106 سانت رنگ قرمز با طیف مشکی تعداد در هر متر مربع 3 برگ قیمت هر برگ 1/200/000 ريال قیمت هر متر مربع 3/600/000 ريال
ورق آندوویلا     … رنگ قهوه ای با طیف مشکی    ….. قیمت هر برگ 1/300/000 ريال قیمت هرمترمربع 3/900/000 ريال
تیزه آندوویلا 50 سانت در طول 2 متر رنگ قرمز با طیف مشکی    ….. قیمت هر برگ 2/800/000 ريال
تیزه آندوویلا   … رنگ قهوه ای با طیف مشکی   ….. قیمت هر برگ 2/700/000 ريال
آندولین 92 سانت در طول 2 متر رنگ قرمز با طیف مشکی   ….. قیمت هر برگ 3/800/000 ريال
آندولین   ….. رنگ قهوه ای با طیف مشکی   ….. قیمت هر برگ 4/000/000 ريال

ورق آندوویلا به منظور ارائه یک سبک از سقف شیروانی جذاب برای خانه‌های ویلایی و حفاظت از محیط زیست با تحقیق و بررسی کارشناسان سقف ویلا به مرحله تولید انبوه در اکثر کشورها رسیده است. یکی از موارد قابل توجهی که باعث شده است آندوویلا از متریال های سنتی فراتر برود، مقاومت در برابر وزش باد و محافظت در برابر باران تند ناشی از باد است.

ورق آندوویلا از کامپوزیت آسفالت با هسته مات فیبر ساخته شده است. این فناوری کامپوزیت سبک وزن در 70 سال گذشته توسط شرکت آندولین در سایر متریالهای بام با نتایج برجسته استفاده شده است. روکش رنگی موجود در آندوویلا که بر اساس چندین دهه تحقیق و آزمایش استوار است، لایه دیگری از این متریال می‌باشد که کیفیت و ماندگاری بالاتری دارد و در دراز مدت تغییر رنگ نخواهد داشت.

فروش ورق آندوویلا
مشخصات و ابعاد کامل تایل آندوویلا

بررسی مشخصات فنی ورق آندوویلا

طول: 106 سانتی متر
عرض ورق: 40 سانتی متر
ارتفاع موج: 38 میلی متر
وزن هر ورق: 1/27 کیلوگرم
ضخامت ورق: 3 میلیمتر
وزن ورق در هر مترمربع: 4 کیلوگرم

نکات مربوط به نصب ورق آندوویلا و آندولین

در مرحله نصب ورق آندوویلا باید دقت زیادی شود، زیرا آندولین و آندوویلا متریال نرم محسوب می‌شوند. تراز بودن سقف و نوع چوب بسیار مهم است. در نصب این ورق ها باید علاوه بر چوب چهار تراش روسی، از چوب osb نیز به جهت اجرای استاندارد استفاده شود. دلیل این امر آنست که در صورت نصب چوب osb روی خرپاسازی و تیرریزی سقف شیروانی کاملاً پوشش داده می‌شود و می‌توان به راحتی روی سقف تردد داشت.

در مقابل زمانی که چوب چهارتراش با فاصله روی سقف شیروانی نصب می‌شود، تردد روی سقف باید کمتر شود و زمان تردد روی سقف نیز باید روی گامهایی که چوب نصب شده است تردد صورت گیرد تا سقف شیروانی با مشکلاتی مانند آب بندی و شکستن ورق مواجه نشود.

با رعایت نکات فوق با مشکلاتی نظیر شکستن آندوویلا و ناتراز بودن شیروانی مواجه نمی شوید و عمر ورق آندوویلا بیشتر می شود. به طور کلی آندوویلا یا آندولین به تنهایی مقاومت لازم روی سقف شیروانی را ندارند و در اصل پوشش نهایی محسوب می‌گردند، در نتیجه زیرسازی درست و استاندارد باعث مقاومت و ماندگاری بالای آندوویلا یا آندولین می‌گردد. مهمترین دلیل انتخاب آندوویلا یا آندولین جهت پوشش سقف شیروانی، عدم تغییر رنگ و جلوگیری از ورود صدای بارش باران به داخل سازه می‌باشد. این امر زمانی امکان پذیر است که زیرسازیهای مورد نظر کاملاً استاندارد باشند.

نکته ضروری در زیرسازی آندوویلا و آندولین

نکته حائذ اهمیت در رابطه با اجرای ورقهای آندوویلا که در بالا نیز به آن اشاره کردیم این است که اگر بخواهیم متریال کلاسیک آندوویلا را به طور صحیح زیرسازی کنیم، باید از چوب osb اییگر آلمان جهت زیرسازی استفاده کنیم تا ماندگاری و کیفیت سقف آندوویلا بیشتر باشد و آب بندی سقف اصولی انجام شود.

فروش ورق آندوویلا

متاسفانه بعضی از پیمانکاران به دلیل اینکه هزینه چوب osb نسبت به چوب چهارتراش بیشتر است، با ارائه قیمت پایین و برنده شدن در مناقصات اجرای پروژه از چوب چهارتراش جهت زیرسازی آندوویلا استفاده می‌کنند و مشکلات زیادی را در آینده نزدیک برای سقف شیروانی پیش خواهند آورد که غیر قابل جبران خواهد بود.

مزایای اجرای ورق آندولین و آندوویلا

فروش ورق آندوویلا

ورق آندوویلا یک محصول خاص و منحصر به فرد با ورقهای پوششی بسیار زیبا است که کاملا ضد آب می‌باشد، این سیستم به هیچ لایه محافظ دیگری نیاز ندارد. نصب ورق آندوویلا بسیار آسان و سریع صورت می‌گیرد ولی باید توسط اکیپ اجرایی متخصص و تعلیم دیده مراحل زیرسازی و نصب ورق اجرا شود.

آندوویلا نمای ظاهری زیبایی به انواع سازه‌های ویلایی می‌بخشد. ورق آندوویلا کاملا سازگار با محیط زیست است، زیرا از مواد بازیافت شده ساخته می‌شود. با اجرای متریال آندوویلا پوشش سقف مطلوب، بادوام و سبک و شیک را تجربه می‌کنید. در ادامه این ویژگی ها را به صورت تیتروار مشاهده می کنید.

  • عملکرد آکوستیک خوب
  • زیبایی
  • نصب سریع
  • وزن سبک
  • سازگار با محیط زیست
  • گواهینامه کیفی محصول.
  • برش، شکل دهی و نصب آسان.
  • ضمانت آب بندی 10 ساله.
  • خواص عالی حفظ رنگ.
  • مقاومت در برابر بادهای شدید.
  • استاندارد کیفیت از اروپا.
  • به شرطی که طبق استاندارد به مرحله اجرا برسد، زنگ نمی‌زند و نمی پوسد.
  • انعطاف پذیری این ورق برای پروژه‌های نوسازی ایده آل است.
  • قدمت تولید جهانی بیش از 75 سال دارد.
  • وزن سبک و در عین حال مقاوم
  • مقاوم در برابر باد شدید
  • ایجاد عایق حرارتی بالا
  • طیف رنگی زیبا
  • تنوع در شکل ظاهری
  • قیمت مناسب و ایده آل تری در مقابل متریالهای وارداتی دیگر دارد، اما با توجه به مشکل واردات در ایران، این محصول به دلیل کم بودن آن در داخل کشور به تازگی یا یافت نمی‌شود یا اگر هم یافت شود قیمت بسیار بالایی دارد.

امید است ورق آندوویلا و آندولین هم مانند ورق شینگل سنگریزه‌ای در داخل کشور به مرحله تولید برسد تا این مشکلات را از پیش روی برداریم و کارفرماها و مشتریان محترم نیز با خیال آسوده اقدام به خرید این نوع از متریال ها بنمایند.

ویلانما

شركت ویلانما از سال ١٣٧٩ شروع به فعالیت در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع متریالهای شیروانی از جمله ورقهای طرح سفال نموده است ، همچنین این شركت نمایندگی فروش كلیه متریالهای وارداتی مانند دكرا، شینگل و آندوویلا را در دست دارد و اجرای كلیه متریالهای وارداتی و داخلی را با 5 سال گارانتی بی قید و شرط به عهده گرفته است. جهت اعتماد بیشتر به شركت ویلانما، از رزومه های اجرایی این شركت در اكثر مناطق ویلایی كشور بازدید به عمل آورید.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا